chillarngoescrazy

Alla inlägg under november 2012

Av Josefine Nilsson - 9 november 2012 09:53

FRÅGESTUND, MANNEN.

Drar igång en igen, polare som bad om det, så varför inte. Fråga vad f*n ni vill, ska försöka svara på allt!

Kanske svarar på frågestunden i ett videoinlägg eller något, bara kanske. Som jag sa förut, fråga i frågerutan till vänster

<---

eller lämna en kommentar, 

Aaaaask something naoo

 

creds till faxe som kirra bilden, huehue

bilden är för ett tag sen, somras tror jag.

är inte brunett längre, huehuehue

Av Josefine Nilsson - 9 november 2012 03:58

50 Saker du kanske inte visste om mig!


1. Jag älskar spelet Spyro, jag blev jätte ledsen som liten då Spyro Gateway to glimmer skivan gick sönder.
2. Jag gillar att kolla på videos då folk svarar på frågestunder.
3. Jag klarar inte av att se folk spy, då spyr jag själv.
4. Jag hatar att se program då folk opereras och blod, men ändå så spelar jag vissa rätt ''köttiga'' spel.
5. Jag började gibba då jag tittat när min bror spelat Counter strike 1.6 i flera år, sedan efter 2 års tittande, då min bror och hans kompis lanade hos oss, frågade jag om jag fick testa, sedan skaffade jag ett Steam account och började spela och blev snabbt bra, sedan slutade jag med Counter strike efter 3-4 år då jag började med Day Of Defeat och liknande. 
6. Jag är långt ifrån att vara romantisk. 
7. Jag har gillat Lars Winnerbäck sen första gången jag hörde min äldsta bror lyssnade på honom. Sedan började min andra bror lyssna på honom, och nu jag, så Lars Winnerbäcks musik har gått från min största bror, till min andra bror och tillslut till mig så att säga.
8. Jag älskar att skriva historier både på datorn och på papper, dock så tröttnar jag snabbt när jag skriver direkt på papper.
9. Som liten lekte jag inte mycket alls med dockor eller hade te bjudningar, utan jag var med min killkompis Roy och var ute och byggde kojor och på dagis och fritids satt vi i sandlådan och byggde små ''byar'' och lekte med leksaksbilar. 

10. Jag har alltid haft lättare att vara med killar än med tjejer, som kompisar då, men nu börjar det bli lättare att vara med tjejer. Och jag har hittat världens bästa vänner, kommer aldrig någonsin glömma er. Ida, Evelina och Leanne, Love you guys.

11. Jag lyckats alltid hitta killar/tjejer som jag gillar som bor långt bort.
12. Jag har tre katter som betyder galet mycket för mig. Ja, dom är bara djur, men dom är som familjemedlemar. 
13. När jag var liten ville jag ha en häst. Haha, usch.
14. Jag är grymt bra på att påbörja saker, men aldrig göra klart sakerna, så som historier. 
15. Från årskurs 1 till årskurs 4 låg jag en mattebok före, nu ligger jag lite efter i matten.
16. Jag lyckats oftast bara ha tre långa naglar, dom andra biter jag bort.
17. Jag gillar svensk våldsrap galet mycket, även om det är hemskt.
18. Jag har tre killkompisar som är som bröder för mig. Casper, Alexander och Daniel.
19. Jag försöker lära mig att rappa, då jag tycker det är sjukt skoj.
20. Nu för tiden använder jag vissa Mr Cool rader som jag skriver till folk jag tycker om. Så som '' Du är definitionen av underbar. '' och '' Jag hatar många saker och älskar några få och du är en av dom baby, jag hoppas du förstår''.
21. Jag är alltid jätte blyg när man sitter i Skype på dagarna med folk jag inte pratat med innan, men på natten så har jag mycket lättare att prata med folk som jag inte känner. 
22. Jag sover hellre på dagarna än på nätterna.
23. Det finns bara en låt jag någonsin gråtit över, '' Hey there Delilah ''. Då jag saknar en kille så in i h*lvete just nu. 
24. Jag ryser nästan aldrig av musik, men jag har en tendens att alltid rysa när jag hör Headhunterz - Dragonborn.
25. Jag har älskat Green Days musik sedan årskurs 4.
26. Jag snackar/skriver mycket hellre med folk som är minst ett år äldre än mig, då dom förstår en mer, och är mognare. Men finns en som är yngre som jag har väldigt lätt att prata med, Alexander. Tack för du finns där hela tiden mannen. <3
27. Min förebild, sedan jag började gibba är Heaton. Har sett honom två gånger, på Dreamhack Summer 2012. Då han satt i en Fragbite intervjuv, jag hade svårt att hålla kameran still då jag skulle ta bild, då jag har velat träffa honom i sju år. Sedan andra gången jag såg honom, var också på Dreamhack Summer 2012. Jag satt på min plats, B4:24, och glodde lite halv segt på Existenz, då det var ett gäng snubbar bakom mig som stod och glodde på en kille som satt och lirade 1.6, grabbarna stod och skrek. Bland annat kände jag igen en röst, då han halvskrek ''Backaråååå!!''. Så jag vände mig om, såg en kille, han hade vit t-shirt, rätt stor, inte tjock, utan biff. Jag kände igen han lite smått, sedan vände han sig och skulle gå från dom som satt och spelade då dom vunnit matchen. Och då såg jag att det var han, jag kunde inte fatta att det var sant att han stod så nära en. Det var verkligen sjukt.

28. Jag har alltid älskat Astrid Lindgrens filmer sedan jag såg dom för första gången.
29. Jag tror nog jag hellre sitter och lanar med den jag gillar och spelar samma spel som, sedan när man dör eller när matchen tar slut så kan man ge varandra en kyss eller liknande än att ligga och mysa en hel kväll, men visst, det säger jag inte heller nej till. Det är riktigt gött.
30. Jag har aldrig gillat Global Offensive eller Source, utan jag kör mycket hellre på Counter strike 1.6.

31. Jag har spelat Modern Warfare 2 sedan det kom ut, 11/10-09.

32. Jag kan följa med hyfsat bra i rap. Så som Mr cool, Kartellen och battles, dock bara om jag lyssnat några gånger såklart.

33. Jag gillar att lyssna på gamla artister så som Björn Rosenström eller Arne Quick.

34. Jag älskar att sitta och skriva upp en massa random texter på ett papper om folk, inte dumma saker, utan vad jag tycker om dom, och det blir ofta gulliga saker så som '' Any thing in  the world can make me sad, but only you can make me glad.''

35. Jag älskar att kramas. Som vän eller som mer, så länge det är en kram som betyder något, så är det för j*vla underbart. 

36. När jag är ledsen, som händer rätt ofta att jag är, så stänger jag min dörr, sätter mig vid datorn, drar mössan över ögonen, sätter på mig headsetet och lyssnar på våldsrap, death metal eller hardstyle och kan sitta still så i upp till tre timmar och bara tänka på allt för j*vligt och gråta ut. Sedan drar jag upp mössan stänger av musiken och hoppar in i Skype som om inget hade hänt, då jag har lätt att dölja att jag nyss har gråtit.

37. Jag har inte använt en klänning sedan andra klass tror jag,  samma sak med kjol.

38. När jag hittar en låt som jag gillar så lyssnar jag på den så mycket så jag kan den utantill och tillslut så jag har tröttnat på den totalt.

39. Jag älskar filmer som Star wars, Sagan om ringen och Harry Potter.

40. Ofta när jag och en kill kompis, Vincent, sitter i Skype så sitter vi ofta och sjunger våldsrap, Mr Cools låtar eller Dubbel Trubbels oftast.

41. Jag vill lära mig prata flytande Japanska, kan dock bara några ord då jag håller på att försöka lära mig.

42. Jag har lärt mig hyfsat bra Engelska på grund av att jag spelar. Jag säger ofta saker på Engelska och har ofta rätt lätt för att glömma bort ett ord på Svenska och veta vad det heter på Engelska.

43. Jag vill börja battla när jag blir äldre, men har svårt för att skriva battles, har testat skriva en, och är alldeles för blyg. 

44. Jag har tre tatueringar jag vill göra. En på min höft, en stjärna.  En bakom örat, ett creeper ansikte, bara munnen,nästan och ögonen sedan en text antingen under eller över där det ska stå '' Fuck the mainstream '', och två pistoler på ryggen, skulderbladen tror jag det heter. Haha.

Stjärnan på höften: att alla är en sjärna, alla är på sitt sätt, vi är alla stjärnor.

Texten och creeper ansiktet bakom örat: det säger väl sig självt, man ska inte behöva följa strömmen för att passa in, bara vara sig själv.

Pistolerna på ryggen: Ena ska det ryka ur, då som ett skott precis skjutits, den pistolen som det ryker ur ska symbolisera min mamma då hon gått bort, då livet bara gick upp i rök så snabbt. Den andra för pappa då han fortfarande lever.

45. Jag har svårt alls när folk säger mamma eller något, visst. Jag tänker på henne, men jag gråter inte. Jag håller inne gråten i några veckor sen gör jag som jag skrev på 36an. 

46. När jag är ledsen sitter jag ofta och tänker på hur fort livet kan ta slut.

47. Jag har jätte svårt att fixa håret, så jag lägger håret på varsin sida och sätter två tofsar så dom hänger på varsin sida av huvudet, inte uppsatt. Sedan brukar en av mina bästa vänner Evelina göra en fläta på vänster sida, och så har jag mössa på det. Riktigt skönt, bryr mig inte om hur det ser ut, så länge det är skönt.

48. Jag har ett litet ''jack'' vid ögonbrynet då jag och en kompis som hette David lekte något när vi var små, kommer dock inte ihåg vad som hände.

49. Jag var skytt i ungefär fem år. Luftgevär, korthållsgevär och 6.5a. 

Luftgevär(sittandes): Kudde, Rem och ståendes

Korthållsgevär(liggandes): Kudde, rem, fältskjutning och testade ståendes några gånger.

6.5a(liggandes): För mycket kraft så endast kudde.

50. Varje dag när jag åker buss på morgon så lyssnar jag på rap och försöker tänka ut egna texter.

 

Kan ju även bjuda på en 'jätte gullig' bild.

Av Josefine Nilsson - 8 november 2012 23:09

Henry Bowers är ju för grym på spoken word..

Jag älskar hans dikter. Grymma. <3


Av Josefine Nilsson - 8 november 2012 22:40

En flicka så grann dömd för våld mot tjänsteman

en samling av djur som tycks va illegal

samt ett misstänkt stort kapital

Hon gråter varje kväll instängd i en cell och

hennes röda flätor börjar färgas grå

Hon var elva år blott när hon begick sina brott

och nu ska hon snart fylla femtiotvå

Ah vårdslösa beteenden straffar sig självt i alla

avseenden en flicka så from nu bakom

lås och bom och Tommy och Annikas goda hjälpsamhet

har klassats som medskyldighet

Jag älskar fan denna låten.. Tack vinnie att du visa mig den =)

Av Josefine Nilsson - 8 november 2012 00:54

 

Av Josefine Nilsson - 7 november 2012 02:36

^som rubriken

I kinda liek my eyes, srsly

fett chill blå färg ju

använde dock en effekt på bilden nedan för att jag ser så jävla sliten ut, så försökte ''fixa'' till lite

 

Av Josefine Nilsson - 6 november 2012 06:38

dagens outfit;
Green day tshirr
svarta jeans
nitbälte, tre rader
vanlig svart mössa
o en slarvig fläta
samt en röd svart rutig tjock tröja, inte med på bild  

Av Josefine Nilsson - 6 november 2012 06:19


Beslutsångest, vilken typ av snakebites ska jag ta?

Kan verkligen inte bestämma mig. Help? C:



   

Ovido - Quiz & Flashcards