chillarngoescrazy

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Josefine Nilsson - 26 november 2012 13:28

1. Jag gillar knappt mjölk, men ibland kan jag bli jätte sugen på det.

2. Jag hatar när man gör t.ex toast och osten smälter så den blir hård. ( Huhuehue.. Hård.. )

3. Jag gillar inte choklad.

4. Jag skriver oftast bara med äldre killar.

5. Jag tycker skånska är den sexigaste dialekten.  Rawr.

6. Som liten red jag i över ett år. ( Huheuheu. )

7. Jag älskar att kolla på skräckfilm, speciellt med någon jag tycker om.

8. För ungefär ett halvår sen så ville jag töja ena örat, men vill inte göra det längre.

9. Jag älskar köttbullar!

10. Jag älskar att sitta och rita.

11. Som liten byggde jag alltid pärlplattor på kvällarna.

12. Jag gillar både killar och tjejer.

13. Jag är busig, huehuehe. c:

14. Jag har svårt att prata ut om något har hänt.

15. Jag biter mig alltid i läppen när jag vill kyssa någon.. hihi.

16. Det halsbandet jag har på mig nu, har jag haft på mig i över 2 år.

17. Jag tittade alltid på Bo ko Djurgården när jag var liten. 

18. Jag har inte blödigt näsblod på ungefär 5 år. 

19. Jag älskar att bada.

20. Jag älskar att kolla på Turtles. 

21. Jag hatar att sola, för jag blir inte brun, blir bara röd.. 

22. Jag älskar att vakna när någon håller om en.

23. Jag var jätte intresserad av rymden i 3an.

24. Jag älskar att gå utan bh.

25. Jag tycker japanska är ett awesome språk.

26. Jag har ofta otur.

27. Jag spelade nästan alltid The sims 2 när jag var mindre.

28. Jag blir sjuk jätte lätt.

29. Jag har jätte svårt att bli nöjd med bilder jag tar på mig själv.

30. Jag hatar klackskor. 


Kom inte på något mer, men här är 50 saker ni kanske inte visste om mig http://chillarngoescrazy.bloggplatsen.se/2012/11/09/8963079-50-saker-du-kanske-inte-visste-om-mig/


Ovido - Quiz & Flashcards