chillarngoescrazy

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Josefine Nilsson - 11 november 2012 12:39





tränar lite japanska, försöker lära mig att skriva lite, men går la sådär, vet inte om jag stavat rätt, menmen, försöker iaf 


 

Av Josefine Nilsson - 11 november 2012 11:00

LIVET LEKER

Kallt o regnigt ute, jag sitter inne, äter nystekt bacon och dricker ny kokat kaffe.

Fiif*n så najs!

 

Av Josefine Nilsson - 11 november 2012 04:10

Vaknade nyss, gj..

Sitter i skype och lyssnar på lite Mr cool nu. Helt sjuuukt hur sköna låtar han har.

Har inte en blekaste om vad jag ska hitta på inatt. Tänkte ställa dygnet rätt, skola på måndag ju.

Har faktiskt funderat på en sak, jag vill lära mig att rappa. 
F*n vad najs ju. Kan hänga med i battles hyfsat bra, och raplåtar, t.ex Promoe - Västerås, Dubbel Trubbel - dom skriker hjälp.

Skulle va helt episkt ju.


Ovido - Quiz & Flashcards