chillarngoescrazy

Alla inlägg under december 2012

Av Josefine Nilsson - 12 december 2012 12:16

Får bli att mysa ner sig i soffan o läsa lite!

Av Josefine Nilsson - 9 december 2012 12:24

Sådär ja!

Kirrat nytt ljud samt städat rummet!

     

Av Josefine Nilsson - 8 december 2012 19:22

Vad ska man göra för att få den perfekta sommaren?

Hjälp mig med förslag vad man kan göra?

 Vill ha en grym sommar. Jag vet, det är ett tag kvar, men ändå.

Vad kan man göra?

Förslag uppskattas!

Av Josefine Nilsson - 7 december 2012 15:04

Henry Bowers - Real Estate i bakrunden

Av Josefine Nilsson - 5 december 2012 20:53

Har inte så jätte normal musik smak, men det får ni stå ut med! 

Av Josefine Nilsson - 5 december 2012 18:43

Bussen är inställd imorgon så det blir ingen skola för mig!

Så blir hemma och det var okej, så det blir att jobba med matte under morgondagen.

Har även lärt mig en kod i huvudet, koden gör så att den öppnar en ruta som inte går att stänga ner.

Eller jo, rutan går ju att stänga ner, men dock inte på ''Ok'' rutan eller krysset.

Rätt najs faktiskt.

Sitter nu i skype med Casper. Senare ikväll ska jag nog försöka klara av level 6 på hackthissite, försöka utan att använda YouTube.


Av Josefine Nilsson - 5 december 2012 12:21

Sitter vid bordet o äter toast medans det är snökaos utanför. Är hemma idag för jag hade jätte ont i huvudet imorse.
As skönt, pappa eldar, så det är varmt o skönt här inne, sitter med onepiece och raggsockor.. Sjukt mysigt!
Skriver mer sen!

Av Josefine Nilsson - 2 december 2012 18:25

Kör en frågestund!

Kommer ha en i månaden ungefär.

Kommer att svara nästa helg, antingen i videoinlägg eller bara skriftligt! Ni kan gärna skriva hur ni tycker jag ska svara.


Som sagt, antingen kommenterar ni en eller flera frågor, eller så ställer ni frågor här till vänster

<----

i den lilla frågerutan där!

Ovido - Quiz & Flashcards