chillarngoescrazy

Alla inlägg under januari 2013

Av Josefine Nilsson - 16 januari 2013 15:25

Av Josefine Nilsson - 15 januari 2013 13:00

Lite nytt skit. Mjukisar, tjocktröja/munkjacka, två linnen och ett mobilskal.

     

Gick även in på Ungdomsmottagningen.. Haha fick dessa.. Haha ^^

Av Josefine Nilsson - 12 januari 2013 22:50

Snart sju månader har gått sen du försvann. Sen du lämnade oss. 

Jag kan fortfarande nästan inte fatta det. Det känns som min ena halva fattas. Känns tomt, ensamt och förjävligt rent ut sagt. Jag minns dom dagarna jag kunde komma hem från skolan och se dig sittandes vid köksbordet och brodera tavlor. Du tittade på mig och log och sa hej. Då tänkte man inte på hur bra man hade det. Jag saknar din röst. Ditt leende. Jag saknar dig.

När jag satt och spelade och du tittade på och sa att man blev sjösjuk av hur snabbt man rörde sig på spelet. Våra stunder tillsammans. Skratten.


När vi åkte och handla, när vi höjde volymen på stereon och I was made for lovin you var på, och vi började sjunga. Och skrattade gott efteråt. Alla pratstunder..

Allting kommer tillbaka när man tänker på dig. 

Denna julen var faktiskt rätt bra, men man kände att någonting fattades. Du var inte där. 

Om 13 dagar skulle du fyllt 48 år.

Du blev på tok för ung för att lämna oss. Jag saknar dig så enormt.

Du lärde mig att inte ta allt för givet. Att allting inte kommer finnas för evigt. 

Jag älskar dig mamma. 

Av Josefine Nilsson - 11 januari 2013 12:09

Av Josefine Nilsson - 11 januari 2013 11:59

As gött med fredag!

Är hemma så spelar la ingen roll. Får inte gå till skolan av doktorn på ungefär en vecka. Så ska kanske börja gå igen på onsdag om jag mår hyfsat. 

Sitter o dricker kaffe och lyssnar på musik. Väntar tills klockan blir 13.05 då Mr cool, Hyper och Jimmy Pistol ska prata om battles i radio, och Mr cool ska även battla någon. 

Imorgon blir jag 15 år!

Woop. 

Vi har bestämt o inte fira så mycket, så onödigt. Liksom med tårta och så. Tycker ändå inte om det, så vi äter god mat istället. Sen förmodligen pierca mig på torsdag, snakebites. 

Ganska nervös men men. Ska la inte göra för ont, i så fall bara för stunden. 

Först ville jag ha ''taggar'' som snakebites.. Men vill nog hellre ha ringar nu. Mer chill. 


Av Josefine Nilsson - 10 januari 2013 00:01

Var hos doktorn idag, han konstaterade att det var körtelfeber jag har fått, igen..
Har dock inte "slagit ut" ännu, så kan fortfarande äta. Men det slår la ut när som helst.. bara en svullnad på halsen, den andra kommer la upp snart den med.

Av Josefine Nilsson - 6 januari 2013 16:32

Skooojiiigt!

Körtelfebern är tillbaka. Jag som trodde att man var imun efter man fått det. Men nehepp. Hade la fel. 

Körtlarna svullna, inflammerade och svullna halsmandlar.

Kommer ju inte kunna käka på ungefär en vecka igen.. Kommer ju magra.. Efter körtelfebern förra gången hade jag gått ner något kilo i alla fall, höftbenen kändes galet tydligt.. Pallar inte!

Orkar inte leva på glass, kall soppa, avslagen cola och ljummet vatten.

Jag som skulle börja vara med på idrotten nu efter jullovet.. Men nehepp.

Blir la borta lika mycket igen. Kommer ju ligga fete efter i allt. 

Men ska gå så länge jag orkar i alla fall, jag ska träffa mina tjejor!

Aja. Är la bara å hålla ut.


Morfar var nyss här. Pappa, jag, bror och morfar satt o pratade om pengarna för lägenheten där mamma bodde. 

Kommit bra överens om allt, så det är ju bra.


Ovido - Quiz & Flashcards