chillarngoescrazy

Alla inlägg under september 2013

Av Josefine Nilsson - 9 september 2013 17:40

Sitter på bussen på väg hem ifrån första prao-dagen. Varit riktigt Nice, inte mycket att göra dock, så jobbat kanske en kvart totalt o spelat resten ;)
Även börjat levla en priest, får se om det är något kul då. Får se om jag skriver mer när jag är hemma, har inte så bra täckning!

Av Josefine Nilsson - 6 september 2013 09:56

Hemma idag pågrund av migrän.. inte kul för fem öre!

Som tur är har jag ju mina katter att mysa med så jag klarar mig :)

Blir att åka iväg och hämta datordelarna senare idag i alla fall, ska bli skönt att få hem dem.

Tror inte att jag har något att skriva mer just nu, orkar inte heller

Får se om jag skriver ikväll!

Av Josefine Nilsson - 5 september 2013 10:57

Har håltimme nu, har inget o göra dock.. Så sitter inne på träslöjden med murat, Johannes och Calvin o dricker varm choklad^^

Av Josefine Nilsson - 5 september 2013 06:56

Haha snyggt
Svarta jeans, svart skjorta o patronbälte
Så ska det va!

[Bild]

Av Josefine Nilsson - 4 september 2013 19:52

 

Min mage atm :P Inte direkt über-snygg, men är ju bara 28 än så länge så vad kan begära

Tänkte även testa någon ny jävla funktion här på bloggen, länka sin spotify lista, hoppas det funkar som det ska ^^

Av Josefine Nilsson - 4 september 2013 17:26

Hemma nu och har ätit. Var riktigt jävla gott med skinkstek! Känner mig som en köttbulle efter ha ätit.

Nu sitter jag och dricker kaffe. Sitter även i Teamspeak med Casper, Omar, Jonathan, Daniel, Anders och Kevin! Jag, Kevin och Casper sitter o spelar wow. Körde nyss en dungeon för första gången på min mage. Så är level 24 nu. 

Men ska fortsätta questa lite med magen nu sen göra alla dailys på mainen. 

Av Josefine Nilsson - 4 september 2013 09:29

Nyss haft bildlektion, rätt kul faktiskt. Nu är det SO, så vi ska väl svara på en massa frågor. Inte direkt über-kul.
Men sen när jag väl kommer hem hoppas jag på att det blir att raida lite. Fick en drake igår efter jag blivit exalted med order of the Cloud serpent! Riktigt Nice, nästa mount blir en svart drake, så ska försöka bli exalted med shado pan. Men nu börjar so:n så skriver något när jag väl är hemma.

Av Josefine Nilsson - 3 september 2013 20:08

Försöka börja blogga igen, vad är det nu, tredje fjärde gången jag säger det? Haha

Aja! Ska göra så gott jag kan. Börjat ta en ny buss hem på eftermiddagarna så jag kommer hem lite skapligare tid än klockan halv sju, så det är ju awesome. Borde ju faktiskt ha lite ork över att blogga då om jag har ork att spela. 

Men ork att spela har man ju alltid, right?


Well well, PRAO nästa vecka!

Ska praoa på Good Game. Internet/gaming-café i Västerås. Kommer få städa, hjälpa kunder etc. Inte världens bästa praktikplats men det är ju vad man gör det till. Så ska försöka ha kul. Det är ju mycket bättre än att få skolk för att man inte fixat praktikplats. Rätt chill tider ändå, 10.30-17.00 Så kommer kunna ta min vanliga buss(den jag vanligtvis tog förut) vid 17.35. 

På tal om allt och ingenting så ska jag satsa på skolan nu i nian och ge fan i att bli sjuk. Hade 56% frånvaro i åttan om jag inte minns fel pågrund av att jag var sjuk. Jag måste nog ha världens dåligaste imunförsvar.. Får ju börja äta apelsin varje dag om jag ska få i mig C-vitaminer. Ska försöka komma in på Strömma Naturbruksgymnasium nere i Göteborg sen. 

Blir inget IT-gymnasium för mig inte.


Beställde hem datordelarna i går! Nice ju. Köpte även en julklapp igår till Robin! :3

På tal om Robin, varit hos han under hela sommarlovet. Varit riktigt awesome!

Vi firade faktiskt ett halvår nyligen. Hihi


Hm, skolfoto nästnästa vecka. Hoppas man inte lyckas se lika borta ut som på förra skolfotot.. Länkar en bild längre ner i inlägget. 

Sitter just nu i Teamspeak med Robin, Casper och Joel. Sitter mest och snackar skit.

Börjat med World of warcraft btw! Spelat i en eller två månader nu. Riktigt kul faktiskt, roligare än vad jag trodde det skulle vara. Kör Night Elf Hunter på Sylvanas. Kan skicka länk till bild och stats på den, också längre ner i inlägget. Är på skriv..ing-spree(?) atm. Inte världens bästa gear ännu heller.

På tal om spel, blir nog Dreamhack i vinter också! Förhoppningsvis sitta bredvid Robin och säkerligen några fler. Blir nog B-hallen i år igen. D-hallen är för kaos, C-hallen är alldeles för lugn och B-hallen är precis mitt i mellan. Så den passar prima! Hmm.. Hoppas min datordelar inte blir allt för sena nu.. Min processor var slut på lagret samt ett spel som jag skulle få på köpet, så det drar ju ut lite mer på tiden än det är beräknat. Men dom hinner ju helt klart komma innan Dreamhack så jag är inte direkt orolig. 


Det var nog allt jag hade för stunden, kanske trakasserar er lite mer senare. Hejhopp!

  

   

http://eu.battle.net/wow/en/character/sylvanas/Alichia/simple

Ovido - Quiz & Flashcards