chillarngoescrazy

Alla inlägg under mars 2013

Av Josefine Nilsson - 25 mars 2013 19:12

1. Vad heter du? Josefine Karin Nilsson
2. Vad kallas du? Jossan, tant, gay, homo typ
3. Vad vill du bli kallad? Spelar ingen roll,  bara så jag förstår att de pratar med mig :p
4. Födelsedatum? 1998-01-12
5. Stjärntecken? Stenbocken!
6. Lunar? Nono
7. MSN? Har, yes!
8. Facebook? Yes 
9. Vart bor du? Mellan västerås och eskilstuna 
10. Vart är du född? Kvicksund
11. Har du en egen dator? Ohyes
12. Vilka är dina närmaste tjejkompisar? ida, evelina o leanne
13. Har du något husdjur? Three cats!
14. Vad ska du göra i sommar? Dreamhack, olika lan, chilla och vara med Robin :)
15. Favoritfärg? Mwehh... Grön, orange, röd, svart o blå
16. Turnummer? 23!
17. Vad älskar du mest? Robin, vännerna o familjen!
18. Intressen? Gaming
19. Favoritartist? Mr Cool, JNI, Färska Prinzen, Henry bowers och Lars winnerbäck
20. Favoritlåt med din favoritartist? Mr cool,"Tjejer e som tjejer e", JNI"När ikväll jag tänder ett ljus", Färska Prinzen"Sho Bre feat. JNI", Henry Bowers"Real Estate, Lars Winnerbäck"Solen i ögonen"
21. Namnsdag? Har inte namnsdag :p finns ''Josef och Josefina" Men jag heter Josefine, så har ingen namnsdag :p
22. Vad skulle du vilja heta? (Förnamn - Andranamn - Efternamn) Näjd med mitt namn
23. Vad heter du på din msn just nu? Josefine Nilsson/Chillarn förmodligen
24. Hur många online? No idea, använder inte skiten längre, har det bara
25. Vem är 10:nde online? Billy the goat.
26. Vem har du blockat? Osama
27. Hur många olika grupper har du? 33. 33? 32. 32! 
28. Har du några olästa mejl på hotmail? Lite över 20k tror jag
29. Har du några nya kommentarer i din bilddagbok? Tog bort min för 3-5 år sedan
30. Isåfall - hur många? 42. Exakt.
31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? Har redan min drömkille :)
32. Beskriv ditt hår? Långt uta'helvete, rakt och tjej kompisarna gillar att hålla på med det. Förklarar la de mesta
33. Har du några piercingar/tatueringar? Naj, men nära på å ta snakebites, och ska även tatuera mig när jag blir 18.
34. Vart skulle du bo om du fick välja? Bor bra här, men hade inte klagat om jag bott i göteborg!
35. Bor du i lägenhet eller villa? Lägenhet är chill, men villa är ju också fete najs.. då kan man väsnas hur mycket man vill, utan att grannarna kommer och bankar på :)
36. Vilken färg är snyggast på kläder? Beror på plagget :p
37. Vad har du på dig? Kallingar o tshirt!
38. Har du något i håret just nu? Tofs!
39. Vad har du gjort idag? Skola, hämtat klänning, handlat, käkat o snackat med folk
40. Vad ska du göra imorgon? Skola, sedan efter det dra på mattestöd för att göra ett matteprov jag missat
41. Hur mår du just nu? Trött som ett as
42. Hur brukar du annars må? Trött som ett as, eller normalt
43.  Är du sjuk? Njaea, fortfarande lite sjuk är jag la, men inte mycket
44. Har du ont nånstans? Höhöhöh
45. Har du gått till tandläkaren detta året? Noep
46. Vad heter din pappa? Ola!
47. Har du några syskon? Yahman
48. Vilket är ditt favoritdjur? Katze
49. Äter du ofta godis? Nope, äter det knappt
50. Vilket är ditt favoritgodis? No idea, äter inte
51. Vad är det finaste som finns? Robin.
52. Vilken är din favoritdryck? Ett glas med frusna jordgubbar/isbitar och cola!
53. Vilket är ditt favorit tv-program? How I met your mother, Simpsons, South Park, Family Guy, Scrubs, My name is Earl!
54. Vilken är din favorit veckodag?   Lördag, ingen skola, och behöver inte oroa sig för att det är skola nästa dag!
55. Vem är din förebild? I have no idea!
56. Vad är bäst med dig? Att jag inte är som andra, enligt mig själv i alla fall
57. Har du några komplex? Noep
58. Hatar du någon just nu? Mweeh nah
59. Saknar du någon just nu? Ohyes 
60. Har du kysst en apa? Om Robin räknas som en apa, som han gör enligt mig, så yupp!
61. Vilket husdjur skulle du vilja ha? Duger med mina små missekissar!
62. Är du allergisk mot något? p12or, fjortisar och korvstroganoff av någon konstig jävla anledning
63. Har du ngt nytt gästboksinlägg i din bilddagbok? I dont use that shieat
64. Hur många bilder har du lagt ut? Bajs
65. Vad har du valt för bild här ovan? Bajs
66. Vilket band är det sämsta som finns? One gayrection!
67. Är du kär? Skojaaaaaaaaaaaaa inteeeeeee!
68. Isåfall i vem? Min Robin<3
69. Vad är din civilstatus? Upptagen, for life I hope!
70. Vad har du för sexuell läggning? Bisexuell!
71. Är du homofob? Ofc. Homos. Mweh! Nah, kan jag inte påstå faktiskt
72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken? Loading.se, Hotmail.se, Facebook.com, ask.fm, bloggplatsen.se, ulfbage.com, fragbite.com, flashback.org, wikipedia.org, existenz.se. orkar inte rabbla upp alla
74. Vilket är det fulaste tjejnamnet? MAkkaflow
75. Vilket är det fulaste killnamnet? RAkkaflow
76. Har du varit hos frisören det här året? Naj
77. Använder du nagellack? Om jag ska va ultra gay, yeas
78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? Nöö
79. Har du eget rum? yeah
80. Har du en dubbelsäng? yeah
81. Har du en egen platt tv? nöö, tjocktv!
82. När flyttade du senast? blir två år sen i november
83. Vilken stil har du? min egen, tar det jag hittar
84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? Noo one.. Nooo one noo ooo-oohooone!
85. Vilken kändistjej har snyggast kropp? I liek emma watsons.
86. Vilken kändiskille har snyggast kropp? No idea, tittar mer på kändistjejers kroppar.. :p
87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? Aww heeeelll no!
88. Har du hoppat studsmatta det här året? Naj
89. Vilken är den godaste frukten? Banan, äpple, kiwi, clementin och mandarin
90. Äter du grönsaker varje dag? Oftast! Nomnomnomn
91. Dricker du så mycket vatten som man ska? Nah, men under körtelfebern drack jag alldeles för mycket.. Nära på att ''spä ut blodet'' eller vad man ska kall det
92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig? Normalt enligt skolsköterskan
93. Hur lång är du? ~168
94. Är du nöjd med dig själv? Ohyes
95. Vad är du bra på? Lot of shiet
96. Har du en egen hemsida? om bloggen räknas så ja
97. Är du medlem på den engelska bilddagboken? Hhaa, finns det nu också?
98. Hur gammal önskar du att du var? Duger bra med 15!
99. Vad är klockan just nu? 19.40
100. Är det jobbigt att svara på frågor? Nöö
101. Hur ser din dataskärm ut? Har två, Ena, hp 2211x 21,5tum svart. AndraDell 23tum svart/grå
102. Har du städat idag? Im a lazy bitch
103. Har du varit ute idag? Ah, faktiskt
104. Vem ringde du senast? Pappa!
105. Vad var du senast arg på? No idea!
106. Vad har du för status på msn just nu? " Write to me now and I will put a cactus in your ass"
107. Vad har du ätit idag? Kyckling med ris, citrus sallad, sedan till middag, kinamat!
108. Önskar du att du var tjockare? Nah, nöjd med min kropp!
109. Hur många hus har du bott i? Uh.. 5-6
10. Är du medlem på ask.fm? Yup
111. Lyssnar du på webradio? Nah
112. Bäddar du sängen? Nah, ska ju ändå kaosas till. If u know what I mean ;););)
113. Har du lätt för att somna? Naop
114. Snarkar du? Kan inte jag yttra mig om, då får man fråga någon som sovit bredvid mig :P
115. Vad har du för startsida? Google och Ulfbage
116. Har du ett sladdlöst tangentbord? Naah,
117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? Nejfan
118. Vad lyssnar du på just nu? Ett sus i skype från antingen Kevin eller Anders
119. Vad har du för ögonfärg? Mörkbållåålålållå
120. Vill du tatuera dig? Yes!
121. Vad har du för visningsbild på msn? En stor fet *****! Alltså en tiger.
122. Vilka sidor/program är du inne på nu? Facebook, bloggplatsen, skype!
123. Laddar du olagligt ner musik? Nah, har spotify premium
124. Har du en egen iPod? Nop
125. Är du fet? Nah!
126. Vad önskar du dig i julklapp? En as skön jul bara!
127. Ska du köpa Prada-mobilen? wat.
128. Har du sett filmen linas kvällsbok? wat.
129. Är du emo? Nah
130. Vad stör du dig på? Lagg. 
131. Vad är emo enligt dig? Cutcutcut, svart hår/färgglatt hår som är kammat över ena ögat och som sitter o gråter hela dagarna. CRY EMO CRY!
132. Brukar du lyssna på hög musik? Ah.. ska nog sluta ge den marijuana
133. Vad gör du om dagarna? Sitter i skolan till fem, sedan när jag väl är hemma kolla datorn, prata med folk i en timme ungefär, sedan sova.
134. Tycker du om popcorn? Duger i krig
135. Vilken är din favoritläsk? Svarade jag la på tidigare
136. Vad är din favoriträtt? Bacon. NOMNOM
137. Vad tycker du om raggare? Så länge de är schyssta o inte dryga raggare som dricker så dom spyr och sedan ska slåss, så är dom as chill!
138. Vad tycker du om punkare? Samma där, så länge de är schyssta så äre inget fel!
139. Har du skurit dig själv någon gång? Yupp.. Mweh.
140. Är du död? Njae. Lite smått
141. Är du osynlig? Jakk er osynlik hest
142. Filar du naglarna? Gay.
143. Har du fräknar? yes, de har jag, syns inte mycket tho
144. Har du posters på dina väggar? Haha nej!
145. Vem är snyggast i My Chemical Romance? wat.
146. Vem känner du som har haft mest mobiler? No idea. 
147. Vilket är ditt favoritämne? Engelska o NO!
148. Vilket ämne hatar du? Tyska.. tror jag faktiskt
149. Vilket ämne har du bäst betyg i? Sist var det engelska, nu vet jag inte vad jag har bäst i :P
150. Vilket ämne har du sämst betyg i? Har E i rätt mycket, o det är än så länge mitt sämsta betyg
151. Favoritstad? Västerås o Götet
152. Favorit Loka? Citron!
153. Cola eller Cola Light? Coca cola!
154. Älskar du din dator? Its my secret lover...
155. Är din dator bög? Macen? Oh yes
156. Vad är ditt favoritplagg? Naked. 
157. Vilka affärer handlar du oftast i? No idea
158. Vart handlar du? (Stad) V-rås
159. Favorit TV-serie? Svarat redan
160. Tycker du top model är roligt? Så roligt så jag får rofl'ar irl varje gång
161. Vilken är din favoritbok? "Räcker det om jag älskar  dig" eller något sådant
162. Favoritfilm? Forrest Gump. "Lieutanent Dan, you got new legs! New legs!"
163. Vilken är den bästa musikgenren? Våldsrap. Earaaaaasm.
164. Bada eller sola? Sola bada ute o grilla Britney spears har rakat sin frilla! Nah, men bada helt klart
165. Katt eller hund? Kaaaaaaatt!
166. Åska eller sol? I like'em both
167. Vinter eller sommar? Summer
168. Knarkar du? Nah kan jag inte påstå
169. Röker du? Fak no
170. Super du? Har druckit ja, men aldrig blivit full. Och enbart testat ett antal gånger, så kan inte säga att jag super.
171. Äter du? Ja, annars borde jag la dö
172. Snusar du? Nah, testat
173. Röker vattenpipa? Nah
174. Är MER gott? Duger i krig
175. Tycker du om salt? NOMNOMN
176. Har du kysst din egna spegelbild? Hahhahaha
177. Vad tänker du när du ser din spegelbild? "Hey sexy!" Nah, tänker inte så mycket på de
178. Ät en banan! That aint a question.
179. Har du runkat någon gång? Im wanking all day.. All night. But there's a problem.. I dont have a penis..
180. Använder du för mycket hårspray? Använder aldrig skiten
181. Man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det? Nah, ett par drag bara. If u know what I mean ;);)
182. Favoritsäng? Skolbänken. Ermahgerd..
183. Har du en snopp? Naaa
184. Har du sovit i en säng på ett varuhus? Nah, nästan
185. Vill du ha sex just nu? Nö, jag vill sova
186. Vem av alla du hånglat med är bäst på det? Robin
187. Favoritmeny på McDonalds? qp cheese & co
188. McDonalds eller Burger King? Bk

189. Svart eller vitt? Beror på årstiden, lite varmt med svart isf
190. Rosa eller grönt? Green
191. Död eller levande? Alive pls

192. Rädda Joppe? Who the fak..is that?
193. Tittar du på tv just nu? Nöh
194. Skulle du kunna vara med i en porrfilm? Nah
195. Favoritkaraktär i Simpsons? Homer. As tjill nisse
196. Skulle du kunna sjunga på allsång på skansen? Om det var folk jag inte gillade i publiken, helt klart! Dom hade ju blivit döva ^^
198. Skulle du vilja gifta dig med Marilyn Manson? Nah faktiskt inte
199. Skulle du kunna tänka dig att ha sex med nån i Blink 182? nah
200. Städat eller stökigt? Städat 
201. Bästa sexplatsen? Bed or shower
202. Favorithalstablett? Vem f'n lär sig namnen på halstabletter? Jag tar bara de jag hittar eller köper de som är billigast :pp
203. Är du ofta sjuk? yupp :C
204. Gillar du anonyma bevakare? Majs
205. Vågar du rapa högt inför andra? Haha ja.. gör jag dagligen :PP
206. Skriver du mer än två utropstecken? Nöö!111oneoneone
207. Vad är klockan nu då? 20.04
208. Vad är det för datum? 25 mars
209. Vad ska du göra sen? Sova, alldeles strax, men tänkte vänta så jag hinner prata med Robin innan
210. Är du inne på MSN nu? Nöö
211. Hur många har du blockat på din msn? TREHUNDRATRETTIOSJUKOMMAÅTTIONIO
212. Är nallar söta? Mwe.
213. Är Jonte söt? Who?
214. Vart handlar du helst mat? Närmaste 
215. Vilken är din favoritglass? Gammaldags vanilj
216. Hemmakväll eller fest? Hemmakväll, då kan man ju spela :p
217. Privat fest eller festa med folk på stan? Private
218. Ditt nordiska favoritland? Sverige :p
219. Älva eller vampyr? Vampyrälva. F'n va tufft!
220. Gud eller djävulen? haha tror inte på någon
221. Vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha? Läsa tankar, flyga och kunna ALLA språk flytande
222. Hus eller lägenhet, vad väljer du? SKrev jag la tidigare
223. Favoritgrönsak? Gurka, tomat typ
224. Har du anorexia? Kan jag inte påstå, men får ibland så att jag inte pallar äta(Vill inte)
225. Vem shoppar du helst med? Mööh... ingen aning
226. Räcker 100 kronor till mycket när du är inne på H&M? Är knappt där
227. Hur vill du dö? Naturligt
28. Skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör? Y?
229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör? Ash
230. Är bilddagboken den bästa sidan som finns? Worst
231. Hur ofta sitter du vid datorn? Way too much
232. Har du klippt ditt eget hår? Varför skulle jag :p
233. Har du gråtit efter att du varit hos frisören? hahahha nej
234. Favoritöl? Gillar inte öl tbh, men de är la något man lär sig dricka isf
235. Vitt eller rött vin? Blö
236. Öl eller vin? Öl
237. Coca Cola eller Red Bull? Coca cola
238. Vad ska man blanda vodkan med? Beror la på vad man vill ha
239. Havet eller sjön? Hav
240. Favoritö? No idea
241. Vem står dig närmast; mammsen eller pappsen? Daddy
242. Vad klarar du dig inte utan? Family, Friends 'n Robin
243. Behöver du mer kärlek? Har massor<3
244. Blir du full varje helg? Haha nej
245. Är du natt- eller dagmänniska? Natt!
246. Är du vampyr? Klart mrawr
247. Har du varit med i något rollspel? Na
248. Favorit The Sims-spel? 2
249. Festa eller festival? Festival
250. Ska du på Pride? 
251. Vill du det då? Nöa
252. Är du transa? Alltid
253. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? Inte ett piss. Det som hänt har hänt,de är det som gjort mig till mig
254. Vad skulle du välja åka framåt i tiden eller bakåt? Nothing
255. Barn eller vuxen? Teenage
256. När ska du flytta hemifrån? Får la se!
257. Eller har du redan gjort det? 
258. Går du i kyrkan varje Söndag? Haha nej
259. Svävar du på rosa moln varje Fredagkväll? Nej.. blåa.
260. Har du piercat någon? Nöö
261. Är du laglig? Nje
262. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? fan heller
263. Värsta musikstilen? Jadu, vettef*n vad man ska kalla one direction och justin bieber för.. men ah.
264. Resesätt du föredrar? (båt, bil osv.) BIl är tjill
265. Är Britney en bra mamma? She's not my mother. So i dunno
266. Vem är du mest lik i mumintrollet? Snusmumrikern Helt klart
267. Vilken skådespelare är hetast? Joel kinnaman/Emma watson. Men Emma gör la inte så mycket skådespeleri nu för tiden
268. Tvättbräda eller ölmage? Majs är fint
269. Vill du ha barn? Actually.. No. Men det hinner la ändra sig på fem år 
270. Har du sjungit singstar nångång? Im not that gay

271. Vilken är din favorit då? När ikväll jag tänder ett ljus / Sho bre feat JNI.
272. Favorittparfym? Idk
273. Använder du deodorant? Sprutdeo.Lät snuskigt
274. Är du beroende av nånting? Gaming
276. Favoritradio kanal? Rock klassiker
277. Favoritbil? Har ingen speciell favoritbil men favoritmärke är la ford, chevrolet o volvo
278. Vad tycker du om att Helen Sjöholm har legat på Sverigetoppen i över tre år? Omars kusin?
279. Favoritförfattare? No idea
280. Vad vill du bli när du blir stor? Civil ingenjör
281. Favorit modeexpert Olivia eller Sofia båda från aftonbladet? Omars mor?
282. Senaste biofilm du såg? A good day to Die Hard
283. Skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner? Nöö
284. Är du rik eller fattig? Inget av det
285. Vad tycker du om Beckhamfamiljen? Bananahax
286. Favoritsport? Skytte
287. Silvertåget eller Kustpilen? Kustsilver
288. Har du sett filmen ?Spökhistorier?? Nae?
289. Var den bra då? Omar
290. Vilken historia är läskigast? No one
291. Har du långt hår? Yupp!
292. Vill du ha längre/kortare? Längre
293. Schlagernörd eller? HHAhaha nej
294. Kungafamilj eller president? No idea
295. Sämsta veckodagen? Söndag och torsdag
296. Har du en dålig hår dag idag? Nah
297. Tror du på ett liv efter döden? Nah
298. Är du politiskt intresserad? Ne
299. Är du rädd för att dö? Det är la alla innerst inne
300. Vad är klockan nu då? 20.20

Av Josefine Nilsson - 11 mars 2013 05:17

Godmorgon godmorgon, vaknade för ungefär 20 minuter sedan, skulle egentligen duscha men är alldeles för trött. Så just nu sitter jag här och dricker kaffe och funderar på att göra en macka. Har ju cirka en timme på mig så behöver inte stressa. Så det är chill!

Men kom och tänka på en sak.. är hemma om 12 timmar igen. Blö. Orkar inte med så j*vla långa dagar. Fete jobbigt ju.

Av Josefine Nilsson - 10 mars 2013 22:11

Alrighty

Många tjejer har ju ''vikt'' problem, eller hur man ska säga. Dom vill bara bli smalare och smalare och smalare. Seriöst,

man ska la ha lite kurvor som tjej?

Jag är inte jätte smal, inte heller tjock. Jag ligger la någonstans mitt i mellan. Jag har lite mage ja, men va f'n. Skiter jag i, jag är gamer, jag sitter mycket vid datorn, jag äter mycket chips/godis och dricker mycket läsk, det vet ju ni som varit på lan etc. att det blir mycket sådant. Klart som f'n man får lite mage då eller? Kom igen tjejer, ni skäms över att ha något gram fett på kroppen, slutaaa skäääms.

Sagt det, o jag säger det igen, tjejer ska ha kurvor. INTE se ut som pinnar. 

Jag som bisexuell, säger som många killar;

 


Ni ser ju, om ni försöker bli smalare o smalare kommer ni se värre ut än vad ni tycker att ni gör nu. Srsly! Hon till vänster är inte jätte smal, inte tjock heller. Hon till höger är äckligt smal. Jag är nöjd med min kropp, så va f'n, var det ni också. 

Av Josefine Nilsson - 10 mars 2013 18:53

100 frågor.

Vad är klockan? - 19.04

1. Ålder?-  15år
2. Längd och skostorlek?- Längd- 169-170 tror jag nog Skostorlek: 38-40

3. Vart bor du?
 Mellan Västerås och Eskilstuna
4. Bor tillsammans med?
 Pappa, bror och tre katter

5. Färg på ditt hus? Rött med vita knutar
6. Bor du i villa eller lägenhet? - Villa skulle man la kunna kalla de
7. När är du född?
 12 Januari 1998
8. Klass/skola -
 8B, Skiljeboskolan
9. Vilket år tar du studenten? - 2017 
10. Något jobb? - Nope
11. När gick du upp i morse? - Runt halv 12
12. När ska du sova? -  När jag bli trött, ska upp vid 5 så..
13. Duschat idag? Nah, duschar i morgon bitti
14. Kramat någon idag?- Om min katt räknas, så yepp!

15. Pussat någon idag? -
 Pussade ena katten på huvudet samtidigt som jag kramade honom för att han varit borta i över två dygn 
16. Vad har du ätit idag? - Makaroner sedan åt jag nyss tacos
17. Dagens klädsel? –  Kalsonger och en tshirt fram tills typ 17.00 då jag tog på mig en tröja och ett par jeans
18. Dagens smink? - Använder inte sånt skit
19. Dagens sötnos? - Robin såklart!
20. Dagens roligaste? - No idea
21. Har du många vänner? - Ahdå
22. Hur många har du kysst?- No idea..
23. Vem kramade du senast? -  Evelina tror jag
25. Hur många har varit otrogen mot dig? En tror jag
27. Har du pojk-/flickvän? -
 Jaa :DD

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Min bror som ringde mig runt tre inatt, homo.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Robin, ''Aha okej:) då förstår ja :)''
Favorit
31. Film? -
 Forrest Gump.

32. Låt? -
 The keffat liv - Precis vad du vill
33. Mat? - Bacon.
34. Dryck? - Cola, kaffe, mtn dew
35. Färg? - Röd, blå, grön och orange

37. Stad? -
 Västerås
38. Land? - Sverige
39. Ämne i skolan? - Engelska och NO
40. Människa? - Robin

senaste:
41. Personen du tänkte på? -
 Robin
43. Gången du spydde? – Bra länge sen
44. Gången du grät? - Fredags
45. Pizzan du åt? - Länge sen, kebabpizza
46. Gången du var i Göteborg? - Förra veckan
47. Gången du var i Stockholm? -Länge sen
48. Gången du var full? - Aldrig varit full
49. Gången du var hög? Aldrig varit hög

50. Gången du var kåt? -
 No idea

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - Beror på, helst svart

52. Hund eller katt? - Katt ffs
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Myesa
54. Tvspel eller datorspel? – Både och!
55. Singel eller upptagen?  Upptagen
56. Hångla eller ha sex? - Haha sex..
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Paradise hotel
60. Blont eller brunt hår? - Brunt
61. Mörk eller ljus ögonfärg? – Ljus
62. Choklad eller lakrits? – Inget, fyf*n
63. Göteborg eller Stockholm? – Göteborg!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Coca cola
66. Pizza eller kebab? - Kebabpizza 
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Båda
69. Leva eller dö? - Leva

antal:
70. Personer du älskar? - Många!

71. Personer du hatar? - Inte många
72. Gånger du druckit lite alkohol? - Uh.. 9-10 gånger kanske
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Inte fler än en
74. Glassar du ätit på en dag? - Räknar inte
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Dreamhack minst en gång i år iaf!
76. Gånger du haft minnesluckor? - No idea
77. Gånger du varit hög? -Aldrig varit 
78. Personer du saknar just nu? – Mamma, Evelina, Leanne, Ida och Robin. Så 5

79. Gånger ditt hjärta brustit? - No idea

vem:

80. Vill du kyssa nu? - Robin
81. Ska du träffa imorgon? - Kompisar!
82. Sjöng du senast för? - Några i ts tror jag nog
83. Hade du senast en kik- och Facebookkonversation med?
 Kik: Simon   Facebook:  Robin
84. Spelade du tvspel med senast? –
No idea, mig själv, Super Mario <3
85. Vill du ta med på resa nu? - No idea, stannar hellre i Sverige ^^
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - No one! Eller jo, Justin Bieber. Blö.
87. Förtjänar att dö? - Pedofiler
88. Är söt? - Robin <3
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Robin

 

vad:
90. Gör dig glad? -
Musik, Gaming, kompisar 
91. Gör dig ledsen? -
 Mobbning
92. Vill du helst göra nu? - Åka till Göteborg
93. Önskar du att du slapp göra? - Gå i skolan
94. Vill du ha nu? - A hug.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -
  No idea
96. Längtar du till? – 22a mars!
97. Tycker du om dina betyg? - Jag är nöjd!
98. Ångrar du i ditt liv? -
 Mycket
99. Är det bästa som hänt dig? Att jag träffade Robin.. hihi
100. Hur mycket är klockan? - 19.10

Av Josefine Nilsson - 10 mars 2013 15:47

Här kommer då min gaming setup;

Skärmar:

Hp 2211x 21.5 tum

DELL.. kommer inte ihåg mer vad den heter, 23 tum

Mus:

Razer lachesis

Musmatta:

Steelseries NAVI

Högtalare:

Creative, kommer inte ihåg vad de mer heter

Tangentbord:

Logitech G19

Webcam:

En gammal j*vla philips som suger dase

Headset:

Steelseries Siberia v2 Green

Dator:

Hp pavilion, orkar inte skriva specs





 

Av Josefine Nilsson - 9 mars 2013 12:53

100 frågor


Personligt:
1. Ditt fullständiga namn? Josefine Karin Nilsson

2. Korrekt ålder? – 15 år, född 1998-01-12
3. Längd? – 169 ungefär
4. Skostorlek – 38-40
5. Smeknamn? – Jossan, chillarn och tant är la de vanligaste
6. Vart bor du? – Mellan Västerås och Eskilstuna, i Rytterne
7. Vad gör du på fritiden? – Spelar, sover, är med kompisar
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? – No idea..
9. Vad hatar du / vad är du rädd för? – Hatar; Fåglar, p12or, fjortisar, slask, piercingar i överläppen, feeders på League of Legends, när snön knastrar under skorna.
Rädd för; Höjder och klättra upp/ner för stegar


10.Gillar du dina naglar –  Bryr mig inte om dem
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? – Snäll, skum och lyckas få andra på bra humör rätt lätt, oftast.

12. Vad vill du jobba som när du blir stor?- Civil ingenjör eller något sådant
13. Hårfärg? – Naturliga är blond, men den jag har just nu är svart med lite bruna nyanser
14. Ögonfärg? – Mörkblåa
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet ? - Folk vet nog det mesta om mig redan
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? – Helt okej
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? – Inte mycket
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? – Jag vet inte, jag borstar bara håret och tänderna så är jag klar
19. Någon vana? – Rapa  vid fel tillfällen. 
20. Lyckotal? - 23



Vänner/folk:
21. Vad heter din bästa vän? – Har ett par. Ida Nerén, Evelina Eklund, Leanne Andersson, Alexander Faxe, Casper Hansson

22. Hur många nära vänner har du? – Många
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? – Kan jag la inte påstå
24. Vet många personer vem du är? – I guess
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? – Dom flesta tror jag nog
26. När var du senast med någon kompis? –Jag vet inte, bor en bra bit från Västerås där alla bor så..
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? – Noep
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar?- Robin <3
29. Vem sov senast hos dig? – Patrik Lind, i somras  tror jag


Romantik:
30. Vill du ha ett förhållande? – Har redan ett, ett underbart <3

31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Helst äldre
32. Är du kär? – Ohyes
33. Tycker någon om dig mer än som vän? – Yupp
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande?- Är redan i ett
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? – Långt
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Sådär, men jag tycker min kille är sötast i världen
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? –  Yeas
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? – Na
39. I din klass? – Na.


Från kram till sex:
40. Har du kramat motsatta könet? - Aaah

41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? – Aah
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? – Yes
43. Har du pussat någon i motsatta könet? – Aah
44. Har du pussat någon i medsatta könet? - Yes
45. Har du pussat den du tycker om? – Ohyes
46. Har du pussat någon inför folk? – Yes
47. Kysst någon inför folk? – Yes
48. Hånglat inför folk? – Njae
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? - Öh, en
53. Ditt snyggaste hångel? – jag venne
54. Skäms du över att hångla inför folk? - Nah, men tar hellre hångel där inga är
55. Haft sex med någon på offentlig plats? - nah
57. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? -Yes



Tankar & skit:
58. Har du någon fobi? – Nep

59. Har du någon allergi? - Fjortisar
60. Vad tänker du på innan du somnar? – Robin
61. Vad är de första du tänker på när du ser en person? – Undrar va det är för person


  

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
62. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig ? - Att någon tycker om mig

63. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - Svår
64. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Both
65. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - ja venne




HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? –
67. Vad kommer först, tjejen eller träningen? –
68. Hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? –
69. Runkar du regelbundet? –



Vad väljer du?:
74. Oskuld 40 eller icke oskuld med åldern 15-  Inte vet jag

75. Vänskap eller förhållande? - Förhållande, krävs ju vänskap för det
76. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet?- finast personlighet
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? – Beror på
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-18? - 15 I guess


Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? -Hade la vart skoj i vissa tillfällen, men nöjer mig med mitt.

81. I sånna fall med vem? –  Inte fan vet jag
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? – No idea
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? –  No idea
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? – Allt för mina vänner.
85. Kunna sova ute på vintern? – Ingen höjdare
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? – No idea
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Nah



Klädstil:
88. Anser du dig själv ha en speciell stil? - Har skum  stil, så vette fan

89. Vad klär du dig i oftast? – Jeans och nitbälte med någon random tröja
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? – Tar det som är skönt
91. Klär du dig dyrt? – Kan jag inte påstå
92. Vilken är den fulaste klädstilen? - Magtröja. FYFAN.



Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? – Nej tyvärr..
94. Haft sex? - Naj

95. Fått en kram ? – Nah.. Hade dock behövts
96. Ringt någon? – Ah, Robin som tappar bort sin mobil.. Senil^^<3
97. Blivit uppringd? - Yes
98. Fått sms? – Yes
99. Kollat på google? – Aah
100. bytt underkläder? - Ah

Av Josefine Nilsson - 9 mars 2013 09:30

God morgon!

Nyss vaknat, sitter och äter min egna lilla frukost just nu. 

Blev o spela Super Mario Party 5 på Gamecube och Super Mario på Nintendo 64 hela kvällen igår. Fete najs!

Just nu sitter jag i teamspeak med Na0bat och är fete trött..

Är dock lite orolig då min katt, Karlsson, varit ute i lite över ett dygn nu..

Hoppas han kommer in snart :(

 
Karlsson
Kar  
Frukost!

Av Josefine Nilsson - 8 mars 2013 13:16

Mweah

Vaknade vid 5 imorse när klockan ringde med världens j*vla huvudvärk, så blev ingen skola idag. Lirat lol hela förmiddagen och levlat till 27 iaf. Nu har huvudvärken gått över men mår illa nu istället.. Awesome.

Sitter i TS med Jolty992, EmmiiLL och Robin och spelar Minecraft just nu.

Ska nog f*n gå ner och koka kaffe. Ätit glass och chips idag, vill inte äta någon riktig mat utifall jag inte får behålla den pga illamåendet. Inte speciellt nice att vara sjuk en sån fin dag egentligen. Kollar ut så skiner solen, klar blå himmel och inte så speciellt kallt.. 

Men ska i alla fall iväg och handla runt fyra med pappa, så jag får komma ut lite idag. Men ska ner och koka kaffe.

Hade gött!

Ovido - Quiz & Flashcards