chillarngoescrazy

Alla inlägg under april 2013

Av Josefine Nilsson - 27 april 2013 20:23

Tänkte dra igång en frågestund!

Om det blir över 30 frågor så kommer jag svara i en video!

Kommer finnas många olika ställen att fråga på den här gången.

Dels i Kommentarsfältet på detta inlägg, på min ask.fm, på min kik,  på min facebook och även i frågerutan här till vänster!

<---

http://www.facebook.com/josefine.c.nilsson (Då ser jag ditt namn, då blir frågan inte anonym)

http://ask.fm/jossanakachillarn (Då kan du fråga både med ditt account eller anonymt)

Kommentarsfältet och frågerutan till vänster ser jag din IP. 

Eller KIK! jossanakachillarn heter jag där.


Så ni får bestämma hur ni vill fråga! 

Får se när jag avslutar denna frågestund, nästa helg, näst nästa, beror på er o hur mycket ni frågar =)  
(kommer självklart inte läsa upp/skriva upp vem som frågat vad, så ni behöver inte oroa er:pp)

Av Josefine Nilsson - 27 april 2013 19:47

Har varit på praktik hos älskling i en vecka nu, varit riktigt kul!

Satt granplantor, levererat ägg, varit i ladugården o skött om djur, haft riktigt skoj!

Och myst en massa, en underbar vecka rent ut sagt c:

 
En bild jag tog på tåget hem när vi stannade i Alingsås.

 
Livets dryck!
 
Två av dom små söta kalvarna!
 
Fick en ros av älsklingen när jag mått dåligt :)<3
 
Skrattanfall.. ^^
 
Mongo c:
 
Mata bebis med flaska!
 
Puss puss!
 
Latmask c:
 
Bild från tåget när jag var på väg till Göteborg
 
Bild från hemfärden från Göteborg
 
Ny energy drycks-burk som vi hittade i Göteborg :)

Av Josefine Nilsson - 6 april 2013 21:58

Du är den mest underbara killen jag träffat.  Kommer ihåg de första gångerna vi pratade. Trodde aldrig jag skulle kunna få kalla dig för min. O nu kan jag det. Så j*vla underbart.

Kommer ihåg första gången jag åkte till dig, hur nervös jag var. Både för att jag aldrig hade åkt tåg själv innan, och för att jag skulle få träffa dig. Kommer ihåg att jag var så nervös att jag nästan inte vågade ge dig en kram på centralstationen. Jag var för blyg och för nervös. Du får mig alltid på bra humör, även om det bara kanske är ett sms, så skiner man upp när man ser att det är från dig, ifrån Världens finaste kille.

Jag älskar dig Robin   

     

Av Josefine Nilsson - 6 april 2013 19:19

Arg o depp. Awesome.

1. ingen ström

2. saknar mamma

3. vill tillbaka till robin

4. slår ögat i skrivbordet när jag skulle fixa en sak så har förmodligen en fet jävla blåtira när jag vaknar imorgon

5. är hungrig men kan inte göra någon mat


J*vla skit dag..


Ovido - Quiz & Flashcards