chillarngoescrazy

Alla inlägg under oktober 2012

Av Josefine Nilsson - 28 oktober 2012 23:42

1. Vad skulle du göra om jag (okänd människa) låg i din säng när du vaknade? :)

Svar: Hm.. Förmodligen frågat direkt vem du var och varför du låg i min säng.
2. Jag har hört att du gillar majs, Stämmer de?

Svar: Majs är feeeeeeint!
3. Hej, är du verkligen så chillig och crazy irl? :D

Svar: Är blyg innan man lär känna mig, sen är jag nog rätt galen ah, chillig är jag la ^^
4. DO YOU EVEN LIFT?!

Svar: DLN. DO U EVEN LIFT?½!?! MEET ME IRL. 1VS1
5. Singel eller i ett förhållande?

Svar: Singel. Eller ah.. I ett förhållande med min Högerhand <3
6. E DU TAGGAD INFÖR DH!?!? :D:D HEADHUNTERZ SKA JU SPELA!!!
Svar: SJUKT TAGGAD, EMIL!!!

7. Vill du lära känna singlar i din närhet?

Svar: Hahaha. För skön!
8. Hur mår du? :DD

Svar: Jag mår feint! Själver?
9. Vilken ögonfärg har du?

Svar: Mörkblåa! 
10. Har du någon kille på g just nu? :)

Svar: Kan man la säga ;)
11. Har du någon kille på G?

Svar: Kan man la säga ;)
12. när blev du av me din oskuld?

Svar: Ungefär ett år sedan.
13. Gillar du box-glass med kaviar på för det är as gott!

Svar: Ahhh! Fast ne
14. Gillar du snopp eller är du lesbisk? :O

Svar: Både och
15. wakkamakkaflow. Vet du varför folk snackar så sjukt mycket om MAJS överallt, I dont get it 

Svar: Wakkamakkafloow yooyoyoy. Ah, maj är ju feina grejor!
16. Favoritmaaaaaat?

Svar: Bacon, majskolv, tacos, kebab, kina mat
17. Eftersom du är typ den finaste som finns, hur mycket spelar utseendet på en kille roll? Eller är inte det viktigt?

Svar: Men durå <3. Det spelar la inte så jätte mycket roll =)
18. varför ha mössa inomhus? O.o

Svar: MÖSSA ÄR GÖTT O HA PÅ SIG

 

 

 

Av Josefine Nilsson - 27 oktober 2012 16:17

Taggarååå! ~25½ dygn kvar!! 

Ska bli så episkt!! <3<3

 

Av Josefine Nilsson - 27 oktober 2012 15:41

 


 


So... Hawt...




Av Josefine Nilsson - 26 oktober 2012 23:29

 


FRÅGESTUND!

Drar igång en frågestund, avslutar den nån gång nästa vecka.

Antingen kommenterar ni en fråga, eller så ställer ni frågor här till vänster där det ser ut så här :






Av Josefine Nilsson - 26 oktober 2012 17:44

 

Myes ju!

Pringles och julmust is the shit <3

Har även beställt zombie killer tröjan samt den svart röd rutiga tröjan. Awesome!

Ska beställa det andra någon annan dag. Så episkt. 

Bara chilla resten av kvällen. Har även höstlov nu, så ska la f*cka upp dygnet och lira lol på nätterna, då internet oftast är bättre

Av Josefine Nilsson - 23 oktober 2012 02:41

Ska nog ta och glo på en film, Scary Movie 3.

Ska ju ändå dygna ikväll så kan la hålla mig vaken ett tag med en film!

Av Josefine Nilsson - 23 oktober 2012 02:19


Fan vad jag älskar Dubbel trubbel <3

Ovido - Quiz & Flashcards