chillarngoescrazy

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Josefine Nilsson - 12 november 2012 18:24

Äntligen hemma från skolan! Najs att bussen åkte typ tre kilometer fel.. Jaja, alla göra la misstag..

Men har kommit och tänka på en sak, ska jag ta o göra ''vlogs''? Typ ett klipp per vecka? Typ på lördagen eller söndagen.

Och i så fall, vad ska jag snacka om? Så man inte bara sitter o säger '' ööh.. ja.. asså.. ah..''. Kom gärna med förslag om vad man kan babbla om.


Ska snart käka mat, fiskgratäng, NOM NOM NOM! Bra skit det.

Hm..

Kan ju även bjuda på en bild som jag tog tidigare idag då jag var hos Evelina, hehe, snodde hennes spegel :3

 

Av Josefine Nilsson - 12 november 2012 16:21

är hos Evelina innan jag ska ta bussen hem, sega bussj*vel som går två gånger om
dagen bara.. 07.10 och 17.35 Blir f*n långa skoldagar..

Av Josefine Nilsson - 12 november 2012 13:13

Sitter på svenska lektion med Leanne, Ida och Evelina.

Skriver någon historia och lyssnar på musik, har även varit riktigt snäll idag, hjälpt Evelina att ragga. Hueuehuehuhue!

Dagens goda gärning, Check!


Av Josefine Nilsson - 12 november 2012 11:39

Gött ju, fick just mina omdömen från min lärare. Godkänd i Allt!
Så j*vla gött, trodde jag skulle vara ickegodkänd i massor med ämnen.
That happiness!

Av Josefine Nilsson - 12 november 2012 08:18

Damn guys!

F*n, det går ju as bra!

Tack som fäean för så många visningar o läsare,

det är helt galet, fortsätt så här!

     

Av Josefine Nilsson - 12 november 2012 05:15

Varit vaken en timme redan.. hah, lyckas alltid vakna runt 4 på måndagar då jag vänder dygnet.
Ska nog snart ta o gå upp o käka något, käkade bara lite bacon igår. Flyttstädade osså, så lyckades jag skära upp nagelbandet, klantarsle.
Sjukt taggad inför DH nu, 10 dagar kvar bara! Helt sjuuukt.

Ovido - Quiz & Flashcards