chillarngoescrazy

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Josefine Nilsson - 22 november 2012 17:47

Av Josefine Nilsson - 22 november 2012 03:11



Vaknade halv 3 istället för halv 4..

Märks att man är taggad.. Somnade förvånansvärt fort igår.

Ligger i sängen och bara väntar på att klockan ska ringa. ~30 minuter kvar. 

Då får det bli att gå upp klä på sig, ta ett par kuddar, gå ner o käka frukost o sedan chilla ett tag innan det bär av till Dreamhack! 

Ska bli sinnessjukt j*vla sinnessjukt!


När vi kommer fram till Jönköping ska vi nog åka förbi Willys och köpa en Bravo eller GodMorgon juice. Så gött o dricka samtidigt som man spelar. Yummy! <3

 Kommer förmodligen göra ett antal bildbomber från Dreamhack, även några videos. Dock så kommer jag lägga upp dom på min och min kompis Caspers kanal på Youtube. '' JFCletsplay ''

Inte finaste namnet, men min Youtube kanal ska nog bara ha vlogs och på '' JFCletsplay '' är allt annat. 

Alla dom jag sitter med är f*n helt klockers. As sköna lirare, dom jag snackat med iaf!


Hmm.. undrar om jag måste sitta på kuddar på DH igen, fick göra det i somras, var för kort.. Haha

Kanske har växt, men men.. Mycket skönare att sitta på kuddar.

Ska kolla på Family Guy som är på tv nu, snart är det Simpssons! 

Uppdaterar igen när jag kommit fram till Dreamhack och kopplat in allt!




Ovido - Quiz & Flashcards