chillarngoescrazy

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Josefine Nilsson - 30 november 2012 18:01

Så där ja!

Kopplat in PCn efter DH. Tog bara sådär fem dagar för mig att äntligen orka göra det.. Haha. 

Sitter nu o chillar lite, haft en grym dag idag!

Först hade vi SO, då vi jobbar om USA. Helt okej faktiskt, sedan idrott, dock så var jag inte med. 

Sedan NO och Matte, dock så var det bara matte prov under båda lektionerna. 

Hoppas på ett E iaf!

Efter det så satt jag och väntade tills klockan skulle bli typ 14.30 då jag tog bussen ner på stan och träffade Samantha.

Vi gick och satte upp affischer för en spelning i Örebro den 15e. 

Sedan runt 16.00 så kom pappa till centralen för att hämta mig, så innan jag och Sammie skulle säga hejdå, så fick jag en puss. She's so cute.. and mine. huehue :3 <3

Av Josefine Nilsson - 30 november 2012 06:28

sitter o äter frukost nu, ska la snart klä på mig o dra till bussen.. blööö.
skriver nog mer i skolan!

Ovido - Quiz & Flashcards