chillarngoescrazy

Alla inlägg under november 2012

Av Josefine Nilsson - 16 november 2012 18:58

 
Inte grymmaste bilden dock. 

Kör film maraton f*n!

Säsong tre av Simpsons, Säsong ett av Two anda a half men, Edward Scissorhands, Det bästa av Dan Bäckman, Hostel,  Säsong ett av Hipp Hipp!, Click, Björn Gustafsson Ett livs verk, Hide and Seek, Lejon kungen, The grudge, Djungelboken, Hotell liggaren, Fragile och två filmer som inte är med på bilden, Flickan som lekte med elden och The illusionist.

Braaaa skit!

Av Josefine Nilsson - 16 november 2012 17:08

Saw

Av Josefine Nilsson - 15 november 2012 17:15

Detta står på schemat resten av kvällen.
Saw maraton. Kollat på How I met your mother sässong tre nu, orkar inte göra något annat än å glo på film, riktigt gött.

Av Josefine Nilsson - 15 november 2012 12:39

Rätt många som skrivit om jag kan lägga upp bilder på mitt rum, och visa hur det ser ut, så visst.

Bildbomb!

 
När man kommer in i rummet

Sängen!
 
Gaming place!

 
Datorn, med lite klistermärken, även ett Ridestore klistermärke på andra sidan. 
 
Gaming place, Existenz och Facebook, bra skit.
 
Bredvid skrivbordet, massor med skit.
 
''Sängbordet'' som egentligen är en tvättkorg, men en massa saker på. Japanska på blocket och i boken en packlista till Dreamhack.
 
Lådan till skrivbordet, lite random saker, Steelseries headsetet har micken gett sig på.. :(
 
Samlingen + Cola flaskor + Ps2
  
Tvn och lite Monster burkar.

Av Josefine Nilsson - 14 november 2012 19:26

Skojsit, började gråta på bussen bland en massa folk. 

Varit depp hela dan, det vägrar släppa.. 

Dagens höjdpunkt var la att jag skrev ut DH biljetten idag, woop.

Sjukt tråkigt inlägg I know.

Av Josefine Nilsson - 14 november 2012 16:41

Tjo!

Är fortfarande deppig men men.

Tänkte börja med en ny sak faktiskt! Att göra ett videoinlägg varje lördag eller söndag, och då kan ni skriva några frågor, så väljer jag ut tio stycken och svarar på i videon, så det går bra att lämna en kommentar på detta inlägget eller ställa en fråga till mig här till vänster

<--

Sedan när jag kommit igång med detta så kan ni lämna en fråga på videoklippet så svarar jag på dom i nästa videoinlägg. 

Så bara att börja ställa lite frågor så väljer jag ut tio stycken!

Av Josefine Nilsson - 14 november 2012 12:25

Fett depp idag, sjukt segt humör, fett sne på allt..

Ovido - Quiz & Flashcards