chillarngoescrazy

Alla inlägg under april 2014

Av Josefine Nilsson - 3 april 2014 13:28

Glömmer fan alltid bort denna bloggen. Ska man försöka börja blogga igen? För typ... fjärde gången?

Well well, får la försöka nu.. 

Satt och bläddrade igenom bilder på datorn och såg en printscreen jag hade tagit här på bloggen för jävligt länge sen och kom på att jag kanske skulle börja uppdatera igen. 


Varit hemma idag, hade huvudvärk imorse, men gick över nu runt lunch, så suttit och spelat och lyssnat på musik hela dagen. Rätt chill! 

Kommer nog behöva tips om vad jag ska skriva på den här bloggen. 

Skriva om vad jag gör dagligen kommer ju tillslut bara bli tråkigt då dagarna bara består av skola, komma hem, raida, sova. Hur skoj är det? Ska jag blogga lite hur det går för mig på spel etc? 

Inte en blekaste om vad jag ska skriva om, så hjälp mig lite!

 

 

Gjorde faktiskt en cover tidigare på Dez Moines av The devils wears Prada.. Blev inte den bästa eller så, men skulle ju vara kul om ni tog er en titt :)

  

LITE NYTT!

Färgat håret också sen sist jag bloggade här. Inte svarthårg/mörkbrunett längre. Rödtott nu! 

Även tagit en Septum piercing.. Fyfan vad ont det gjorde.

Jag och Robin har också förlovat oss! Det gjorde vi på vår ett-årsdag, 23 februari! 

 

 

Nu ska jag göra om min presentation lite, inte så mycket som stämmer där längre, ha de'!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards